הסגר מאחורינו הורדנו מסכות, זה הזמן לנצל את המומנטום ולהגדיל מכירות.
דיונים רבים בשיפור התוצאות, חייבים למכור יותר להגדיל את שורת ההכנסות.
הפתרון השכיח הוא להביא צוות מקצועי מיומן שידריך את צוותי המכירות באמצעות הדרכות, הכשרות, אימונים וסימולציות, סדנאות ועוד.  

כל זה נכוןיחד עם זאת ובחסות היציאה מהקורונה הייתי רוצה להציג גישה אחרת לא פחות טובה ולעיתים טובה יותר אף בעשרות ובמאות אחוזים משיטות אחרות. שיטת S.B.L למידה המבוססת על תהליכים חברתיים. שיטה שתביא תוצאות לא רק בדבר החשוב מכירות. אלא תשנה את הגישה ותביא שיפור לאורך זמן רב בכל הארגון.  

ניתן לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות לעיתים טוב יותר בעשרות אחוזים! 

מה עושים?

ישנה גישה הגורסת בואו נטפל בכל מה שמסביב למכירה הישירה, אבל משפיע בתהליך המכירה. אנחנו לא ניגע בשיחת המכירה, לא נשפר את תסריט שיחה, את מיומנויות השיחה של איש המכירות. בירור צרכים, שאילת שאלות, אופן הצגת התועלות והתאמתן לפתרונות, שימוש בשפה מקדמת מסר, יחד עם טיפול בהתלבטויות, הנעה לסגירה ועוד ועוד…

אז איך עושים זאת?

 
* אמנם יצאנו מהסגר והורדנו מסכות.
   אפילו אפשר לטוס ולצאת לקניות.

 

* אך משהו עבר עלינו ששינה אותנו בשנה האחרונה.
   כלפי חוץ אולי אנו נראים אותו הדבר

 

* אבל בפנים משהו נשבר.

 

* אפילו פחות קרובים פיזית
   בעיקר נוצר מרחק בין הלבבות.
חיבור הצוות ויצירת מרכז משותף
אפשר להשקיע באנשי המכירות למקצע את השיטות. אך מחקרים מעידים שעובדים יעדיפו אווירה חיובית וטובה במקום העבודה, על פני תוספת שכר. אם ניצור אווירה שונה בחברה. נקרב בין העובדים בין הלבבות. ניצור אווירה של ביחד אמון כמו משפחה מלוכדת. נשיג את התוצאות הרצויות לא רק בגידול המכירות שהם הדבר החשוב ביותר בעסק. נרוויח שינוי באקלים בין כל עובדי החברה שיוביל לצמיחה ואווירה שתגרום לאנשים להגיע כל בוקר בשמחה. נרוויח "אגירה שלילית" נשמור על העובדים ונאמנות לחברה. 
נכון שהקשר החשוב ביותר נבנה באקט המכירה אך לקוחות מרגישים. ואם נבנה אווירה חמה ותומכת. תעלה המודעות ותודעת השירות. לקוחות לא יעזבו ויווצר אווירה של שת"פ בין כל העובדים שתרומם יחד את כל החברה.

שיטת S.B.L 

למידה המבוססת על תהליכים חברתיים נותנת מענה כוללני בדיוק כדי ליצור תפנית זו. 

השיטה מלמדת אתכם המנהלים לקיים דיונים פרודוקטיביים.

נבנית אינטליגנציה רגשית חדשה מתוך התקשרות מיטבית.

נבנה מרכז חשיבה מערכתי והבנה לשיתוף פעולה.

מכאן השמיים הם הגבול להצלחה. 

אם גם אתם רוצים לטעום מהחוויה אנו נשמח להיות לכם לעזר להרגיש את אותה הרגשה מיוחדת, אותו מרכז משותף במפגש מרתק עם צוות אֶסְבִיאֶלִיִם מיומן. 

מחכים לכם, לתאום פגישה